wtorek, 14 czerwca 2016

Zwiększ aktywność


Moje podsumowanie tygodnia z aplikacji Shealth

Kiedyś usłyszałam w radiu, że jak się chce być szczupłym to trzeba zwiększyć swoją aktywność. Oni proponowali, żeby wysiadać przystanek wcześniej i jeden przystanek przejść na piechotę. Wzięłam to sobie do serca :) Serio, wysiadałam wcześniej (jak mieszkałam w Warszawie i jeździłam autobusami oczywiście, bo teraz mieszkam na wsi i jeżdżę głównie samochodem)
Do teraz mi to zostało i jak tylko mogę, to zamiast jechać samochodem to idę na piechotę. Dzisiaj tak zrobiłam (i wczoraj też).

Moje dzisiejsze kroki (a jeszcze nie koniec dnia :) )
Dzisiaj wybrałam się z dziećmi na rynek (jesteśmy na wakacjach w Piszu) wzięłam wózek i poszłyśmy na piechotę. Przeszłam ponad 5 km! Część drogi trzymałam w dodatku Zosię na rękach, bo Mania była zmęczona i siedziała w wózku. Jestem zmęczona ale i zadowolona z siebie :P (w tej dziedzinie, bo w innych pozostaje mi dużo pracy nad sobą ;) :P )

Wiem, że nie powinno się porównywać z innymi, bo zawsze znajdzie się ktoś lepszy i gorszy od nas, ale dodam porównanie w którym wypadam bardzo dobrze: aplikacja Shealth (darmowa, była już w moim Samsungu, nie trzeba nic wpisywać, włączać, sama liczy kroki i minuty aktywności) więc się pochwalę porównaniem z aplikacji:
Porównanie mojej aktywności do innych kobiet używających aplikacji.
Jak widać podnoszę średnią. Zachęcam do zwiększenia aktywności i używania aplikacji do mierzenia jej - fajna zabawa i można się lepiej poczuć.
Post nie jest sponsorowany,firma Samsung nie płaci mi za reklamę :)
A jak Twoja aktywność? :)
Pozdrawiam
Natalia Skrodzka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz