środa, 22 czerwca 2016

Jak przyrządzić szparagi? Najzdrowszy przepis/ Asparagus, the healthiest recipe

Szparagi zielone gotowane na parze/ Green steamed asparagus

Uwielbiam się zdrowo odżywiać ale nie lubię gotować, dlatego to co przyrządzam musi być proste i szybkie i tak właśnie przyrządziłam szparagi.

I love to eat healthy food but I hate cooking, so everything that I prepare has to be quick and easy and that's how I prepared asparagus.

Białe szparagi gotowane na parze/ white steamed asparagus

Obrałam je nożem (może być obieraczka ;) zostawiłam tylko te "główki" i ugotowałam na parze około 3 minuty. Nie posiadam specjalnych urządzeń do gotowania na parze, kiedyś wyczytałam, że wystarczy do garnka wlać trochę wody, włożyć metalowe sitko (akurat posiadam :) przykryć pokrywką i można gotować na parze, a wiadomo, że gotowanie na parze jest przecież najzdrowsze, no nie? ;)

I peeled them with a knife (could be with a peeler ;) left only those "heads" and steamed them for about 3 minutes. I don't own any special steam boiling pans, but I read that you can use your regular pan with a little bit of water, put a metal sieve into it (which I do own :) and cover it with a lid.

Jak gotować na parze w zwykłym garnku :) / how to steam food in a regular pan :)
położyłam na talerzu, polałam oliwą z oliwek, posoliłam i posypałam świeżymi ziołami, bazylią i tymiankiem i cynamonem w proszku bo lubi go Mania i myślałam, że zje, ale niestety nie chciała... :) ugryzła i wypluła :) Mi i Zosi baaaardzo smakowały :) Szparagi kupowałam w Lidlu (była promocja), w Mila i w Biedronce.
życzę smacznego


I put them on a plate, poured olive oil on it, salted and added fresh herbs: basil, thyme and cinnamon powder - because Mania likes it and I thought she would it asparagus, but she didn't... :) she bit it and spat it :) Me and Zosia loved it though :)
bon appétit



A jak Ty przyrządzasz szparagi? :)
How do you prepare asparagus? :)

2 komentarze :

  1. Ja też miałam okazję spróbować pychotka polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałem - zrozumiałem - jeszcze nie spróbowałem

    OdpowiedzUsuń